Karel Yetkili Servisi 0 (236) 234 62 62 0 (542) 203 36 37 ÜCRETSİZ KEŞİF
HİZMETLER HEMEN ARA
Demirci Santral Çözümleri

Demirci Santral Çözümleri

Günümüzde telefon santralları, genellikle şirket içi iletişimin sağlanmasında kullanılmaktadır. Şirket bünyesinde santrala bağlı telefonlar aralarında dahili numaralarla (telefon kodları) ücretsiz iletişim sağlayabildikleri gibi dış hatlarla kolaylıkla görüşme yapabilmektedirler.

Telefon santralı, genel olarak birçok telefonun bir merkeze bağlı olarak aralarında iletişim sürekliliğini sağlamak amacıyla geliştirilmiş olup gelen ve giden aramaları otomatik olarak yönlendiren telekomünikasyon sistemine verilen isimdir.

 

Telefonla iletişimin en önemli kısmını oluşturan santrallar, ilk üretildiklerinde manuel (elle) olarak çalışmaktaydı. Arama yapmak isteyen kişi önce operatöre bağlanıyor ve aramak istediği numarayı söylüyordu. Operatör de arayan kişi ile aranan kişi arasında bağlantıyı elle gerçekleştiriyordu. Bu ilk manuel santralların yerine, günümüzde hat yönlendirmesini kendi gerçekleştiren otomatik telefon santralları kullanılmaktadır.

 

Santral Sistemi Nedir?

Santral sistemi, telefon şebekelerinde aboneler ve kullanıcılar arasında iletişimi sağlayan gelen ve giden aramaları otomatik olarak yönlendiren telekomünikasyon sistemine verilen isimdir. Santral sistemlerinin ana işlevi, gelen ve giden arama trafiğini yönlendirmek olmasının yanında Video Telefon, Sesli Mesaj (Voicemail) ve İnteraktif Sesli Cevap (IVR) gibi ek işlevlere de sahip olabilir.

 

Santral sistemi, modüler bir yapıya sahip olan santral cihazı ve buna farklı noktalardan bağlı yazılım tabanlı telefon, masaüstü IP telefon, videofon, VoIP destekli cep telefonu, IP DECT ve analog setlerden meydana gelebilmektedir. Bu harici bileşenler, işletmenin ihtiyacına uygun olarak şekillenebilmektedir. Örneğin; birden fazla lokasyona sahip olan işletmeler, ek donanıma ihtiyaç duymadan internet üzerinden merkezde bulunan santral sistemine; IP telefon, yazılım tabanlı IP telefon, WiFi telefon, VoIP destekli akıllı cep telefonu gibi IP üzerinden haberleşebilen bileşenler ile bağlanarak iletişimi sağlayabilirler. Bunun yanında santral sistemine bağlı aboneler, kendi aralarında ve dış hatlar üzerinden uygun donanım ya da yazılım tabanlı telefonlar aracılığıyla görüntülü görüşme yapabilmektedirler.

 

Santral sistemlerinin bu özellikleri, işletmelere yüksek kapasiteli bir iletişim ağı sağlamasının yanında işletmenin iletişim maliyetlerini de düşürmektedir. Bu nedenle santral sistemi kurulmadan önce işletmenin temel ihtiyaçları ile sonradan gereksinim duyabileceği ihtiyaçlar göz önünde bulundurulup ileriye dönük tercih yapmak doğru seçim olacaktır.

 

Santral Çeşitleri Nelerdir?

Günümüzde yaygın olarak kullanılan telefon santralı çeşitleri; analog santral, IP santral ve sayısal (dijital) santrallardır. Bu santralların farkları ve çeşitleri hakkında bilgi verelim.

 

Analog Telefon Santralı Nedir?

Analog santral; genellikle küçük ve orta ölçekli işletmelerde tercih edilen, iletişimi merkeze bağlı kablolar aracılığıyla sağlayan modüler bir sistemdir. Analog santrallar küçük ve orta ölçekli firmaların iç ve dış görüşmeleri bu santral üzerinden yönetilmektedir. Analog santrala bağlı kullanıcılar, dahili ve harici hatlara bağlanabilecekleri gibi bu işlemlerin istenildiği takdirde kısıtlanabilme imkanı da bulunabilmektedir.

 

Gelişen teknolojiyle birlikte analog santrallar da programlanabilir bir yapıda olup analog telefon santrallarının genel özelliklerini şöyle sıralayabiliriz;

 

IP Telefon Santralı Nedir?

IP santral; ses, görüntü vb. iletişim gereksinimlerini network (ağ) üzerinden ip protokolü ile ileten, yazılım tabanlı telekomünikasyon sistemidir.

 

IP Telefon Santralı Avantajları;

 

Sayısal (Dijital) Telefon Santralı Nedir?

Dijital telefon santralı; genellikle kurum içi haberleşmede tercih edilen bir modüler sistemdir. Dijital telefon santralı ile kullanıcılara kullanımı kolay ve güçlü bir iletişim olanağı sunulmaktadır. Kurumların iletişim maliyetlerini düşürmesinin yanı sıra yüksek kalite de ses transferi sağlamaktadır.

Sayısal telefon santralları gelişen teknolojiyle birlikte değişime uğrayarak IP, internet telefonu gibi network tabanlı iletişim aletleri ile de kolaylıkla entegre olabilmektedir.

 

Hedef Çözüm Demirci’de kurumsal firmalara ve çeşitli kamu kurumlarının Santral Çözümleri , Network Altyapısının Tasarlanması ve Oluşturulması, Güvenlik Analizi, Güvenlik Cihazlarının Kurulumu, Uzak Lokasyonlar Arasında Network Bağlantılarının Kurulması, Yedekli Network Altyapılarının oluşturulması, Yapısal Kablolama gibi hizmetler vermektedir. Hedef Çözüm Türkiye’nin dört bir yanından gelen yardım çağrılarını, deneyimli kadrosu ile hızlı olarak karşılamaktadır. Müşterilerine telefonda, yerinde destek ve yüz yüze eğitim hizmetlerini kurmuş olduğu profesyonel çağrı merkezi vasıtası ile vermektedir.

Hedef Çözüm olarak Demirci Santral Çözümleri konusunda yüzlerce başarılı projeyi bitirmenin getirdiği tecrübe ve özgüven ile Demirci Santral Çözümleri konusunda öncü firmalardanız. Demirci Santral Çözümleri ile ilgili ayrıntılı bilgiyi aşağıdaki yazımızda bulabilir. Sitemizin iletişim bölümünden bize ulaşabilirsiniz. Sizlerin sorularını yanıtlamaktan memnuniyet duyarız.

HEDEF ÇÖZÜM KURUMSAL İHTİYAÇLARINIZDA BİR TELEFON KADAR YAKININIZDA İletişim Bilgilerimiz
HEMEN ARA ÇÖZÜME ULAŞ
İletişim Bilgilerimiz
Utku Mahallesi 2102 Sokak. No:16/A Şehzadeler / Manisa 1203 Sok. No:13 Ofis 705 Halkapınar Konak İzmir T: 0 (236) 234 62 62 F:0 0 (543) 570 03 28 M:0 (542) 203 36 37
Utku Mahallesi 2102 Sokak. No:16/A Şehzadeler / Manisa 1203 Sok. No:13 Ofis 705 Halkapınar Konak İzmir T: 0 (236) 234 62 62 T:0 0 (543) 570 03 28 M:0 (542) 203 36 37
Hedef Çözüm 2019 © Tüm Hakları Saklıdır.
Hedef Çözüm 2019 © Tüm Hakları Saklıdır.